پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۴۲۹۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
‌معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اجرای طرح های ماندگار فاخر در استان گیلان گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای طرح های ماندگار فاخر در استان گیلان، حرکت های خوبی شده است.

شعار سال، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی در دهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از دلاورمردیهای بسیجیان در عرصههای مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی کشور، توجه به سند توسعه دانشگاه آزاد اسلامی را مهم دانست و اظهار کرد: در سال 95 باید به بحث برنامه ششم توسعه دانشگاه توجه داشت.

وی با بیان اینکه تنظیم بودجه سال 95 رویکرد جدیدی جهت تدوین برنامه ششم دانشگاه در آمایش استانی است تصریح کرد: ولی سند توسعه دانشگاه در استان گیلان، مبتنی بر آمایش سرزمین خواهد بود.

معاون برنامهریزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در ابعاد مختلف آموزشی باید با تمرکز بر تحصیلات تکمیلی و رشتههای بین رشتهای ، در تولید علم و فناوری و تجاری سازی در حوزه شرکتهای دانش بنیان و مراکز رشد و هستههای فناور، در حوزههای فرهنگی طرحهای فرهنگی ماندگار به شکلهای مختلف، در حوزههای پشتیبانی استفادهبهینه از امکانات دانشگاه و رسیدن به سرانه آموزش مناسب، در بخش ساختمانی و همچنین در بخش مالی هم با افزایش درآمد غیرشهریهای نسبت به شهریه دریافتی و با بهرهگیری از ظرفیتهای خیرین و غیره باید نسبت به آمادهسازی سند آمایش اقدام کرد که این سند، در جلسه هیأت امنای استان که با حضور ریاست دانشگاه در دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد، مطرح و در مورد آن تصمیمگیری خواهد شد.

رهنمای رودپشتی با تأکید بر اجرای طرحهای ماندگار فاخر در استان گیلان تصریح کرد:خوشبختانه با توجه به اجرای طرحهای ماندگار فاخر در استان گیلان،حرکتهای خوبی در واحدهای دانشگاهی استان که میتوان به واحدهای دانشگاهی رشت، لاهیجان، بندر انزلی اشاره کرد انجام شد و در این واحدها توجه ویژهای به این طرحها شد.

معاون برنامهریزی دانشگاه آزاد اضافه کرد: طراحی و ساخت بنای مناسب در مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ساخت مسجد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت متناسب با امکاناتی و اقلیم منطقه جزء طرحهای ماندگار کاربردی است که در جلسه هیأت امنای استان گیلان با رأی اکثریت به تصویب رسید.

دکتر رهنما خاطرنشان کرد: در جهت شناساندن هویت ملی در هر منطقه به نسل جوان باید شخصیتها و افتخارات استان شناسایی شوند و با مستندسازی از زندگینامه آنان به نحو مطلوب از این مفاخر تقدیر شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار 7 آذر 1394، کد خبر: 94090704265www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین